„ Cześć, tu kino! Planuję odwiedzić miejscowości, w których na co dzień mnie nie ma ” – tak powiedziałoby kino, gdyby mogło mówić. Tymczasem przemówi z dużego ekranu w tych polskich miastach, w których go nie ma. Provident i AXA mają Plan na kino – zapraszają wszystkich do 100 sal kinowych w całej Polsce na największe premiery filmowe, zapewniając najwyższą jakość obrazu i dźwięku.
Repertuar filmowy dostępny TUTAJ
Śnieżka godz. 10:00 - seans edukacyjny
1917 godz. 11:45 - seans edukacyjny
Sonic godz. 14:00
Szkoła Samobójców. Hejter godz. 16:00
1917 godz.18:20
Szkoła Samobójców. Hejter godz. 20:30
Zaplanuj dzień w swoim kinie
We dwoje, całą rodziną, a może w grupie przyjaciół? Każdy może mieć swój plan na kino! Dlatego bilety są dostępne w przedsprzedaży na stronie internetowej www.plannakino.pl/kup_bilet lub w kasie kina przed seansem. Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, osobom w wieku 60+, rodzinie i opiekunom z dziećmi. W dni robocze kino zaprasza również grupy zorganizowane, w tym szkoły. Bilet grupowy w specjalnej cenie można kupić tylko w kasie kina po wcześniej rezerwacji telefonicznej pod numerem (22) 357 78 00.
Tysiące widzów, setki seansów
Plan na kino Provident i AXA to ponad 50 filmów podczas 200 dni projekcyjnych w 100 miejscowościach; ponad 1000 seansów, które obejrzy w sumie ponad 100 tysięcy widzów. Największe kino objazdowe w Polsce wyruszy w 2020 roku w 9 tras filmowych, z krótką przerwą na wakacje.
Do zobaczenia na czerwonym dywanie!
Plan na kino przedstawiają: Provident i AXA
Plan na kino to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema oraz marek Provident i AXA, przygotowany z myślą o mieszkańcach miejscowości, w których nie ma kin. To największe w Polsce kino objazdowe, które odpowiada na prawdziwą potrzebę społeczną, oferując dostęp do kina oraz premierowego repertuaru filmowego. Projekt został uznany za najlepiej zaprojektowaną usługę roku w konkursie Dobry Wzór 2013 oraz otrzymał wyróżnienie Laur Eksperta w 2015 roku.
Organizator: Outdoor Cinema
Patroni medialni: Filmweb, Wirtualna Polska, miesięcznik KINO
Partner barku kinowego: Coca-Cola